Dagbladet, Inne & Ute: Unngå parfella

«Hvis forholdet tåler en totaloppussing, har du mest sannsynlig funnet den rette»

«Et oppussingsprosjekt trenger ikke ende i skilsmisse»


Vi hadde et veldig hyggelig besøk av journalist Kaia Eriksen
og fotograf Christian Roth Christensen i forrige uke. Resultatet er i dag
på trykk i Dagbladets «Inne & Ute» under tittelen: «Unngå parfella».

Det står altså nesten svart på hvitt at familien Mork Andersen
vil leve lykkelige resten av sine dager! Yes!

Friske blomster kan kan iallefall anbefales i enhver fase i livet!
Syriner fra Bryns Blomster. 


Her er link til saken på DAGBLADET.no / Inne & Ute


Dotty love / v. Hilde





12 kommentarer:

  1. Å! Så moro!
    Utrolig mange fine innlegg under her også!
    Lenge siden jeg har vært på besøk hos deg her inne nå!

    ELSKER de fine putetrekkene under her :)

    Ha en fin kveld!

    - Ida Susanne
    /sukkertøy for øyet

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Jeg smetter innom deg en dag nå som jeg er mer herre over mine dager:) Ha en strålende dag! Dotty love / V Hilde

      Slett
  2. :) Lenge leve familien Mork-Andersen! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ha-ha! Man burde jo stille opp på slike ting, det står jo svart på hvitt at vi har klart det! God helg!

      Slett
  3. stas. jeg er altå så stolt av å være i familie med dere.
    xx

    SvarSlett
    Svar
    1. Og jeg stolt av deg, verdens beste baker, venninne og familie!

      Slett
  4. Og E N D E L IG får jeg summet meg til å legge igjen et lite livtegn her inne. For en fantastisk nydelig blogg! Har besøkt dere mange ganger allerede, og blitt inspirert igjen og igjen. Er relativt nyinnflytter til Skien selv, for ikke å snakke om fullstendig i startfasen av min spede bloggkarriere, hehe! Har kost meg glugg ihjel med alle linkene til Skrot-Tor blant annet, hehe! (Gjett hva denne mammapermisjonen har blitt brukt til, hehe!). Utrolig fine putetrekk nedenunder forresten. Forøvrig liker jeg veldig godt lekenheten, originaliteten og vitaliteten det oser av her inne! God klem fra Beate - på Falkum! :-)

    SvarSlett
  5. ... og i farten glemte jeg fullstendig det jeg egentlig skulle skrive! Gratulerer så inderligst MASSE med artikkelen! - For ikke å snakke om medisinbenken fra Skrot-Tor (som jeg selvsagt har kikket på mange ganger, men den gang ikke hadde plass til). Vittig! Håper vi treffes en gang, hadde vært artig! Klem igjen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelige ord fra deg! Tusen takk! Nå skal jeg titte innom bloggen din, og med mine langt friere dager kan vi jo håpe på et lite møte mens vi begge roter oss gjennom Skrot Tors skatter?! God helg! Dotty love / V Hilde

      Slett
  6. Det er noe i det der... Oppussing kan være katastrofe. Iallefall har vi opplevd fine krangler og flotte, meget opphetede diskusjoner her i huset. Urgh. Men vi holder sammen ennå, min mann og jeg. Og jeg har tro på at vi skal være sammen livet ut. :)

    Gratulerer med flott artikkel!
    Fine jentene mine!

    SvarSlett
    Svar
    1. Du har så rett, kjære deg! Oppussing er en stor utfordring. Det handler vel mye om å kunne leve i det, ikke leve i det som kommer langt der framme... «Dagene kom og dagene gikk, lite visste vi at de var livet... ». Jeg ser at du og din kjære har tatt det poenget! Og så er det ikke farlig å krangle... :) God helg, aller beste du! Varmeste klemmer / Dotty love / V Hilde

      Slett